FANDOM

Huntik-img-cherit-gal1-04.jpg Ogromny zalążek artykułu!

Wszechpotężny Caliban - ulubiony Tytan Dantego po ewolucji.

HistoriaEdytuj

Ewoluuje, gdy bohaterów zaskakuje niespodziewany atak Spirali Krwi. Rassimov zniszczył Arcystrażnika, który jako jedyny mógł powstrzymać potężnego Szakirta, który pokonał razem z Fanatykami wszystkie tytany drużyny Dantego. Dante wiedział, że to on musi zapewnić ucieczkę. Wtedy wezwał Wszechpotężnego Calibana.

W każdy następnym odcinku Caliban Wygrywa każde starcie ze Spiralą Krwi, czy Organizacją. Dante zawsze wzywa Calibana, a jako nieodłączny element walki.

UmiejętnościEdytuj

Jak inne Wszechpotężne Tytany , może rozmawiać telepatycznie ze swoim łowcą . Jego zdolnością jest Lustrzana Walka, gdzie on i jego Łowca wykonują te same chwyty i ciosy w tym samym czasie. Wszechpotężny Caliban jest niesamowicie silny. Walczy świetlistym mieczem, który potrafi przeciąć wszystko, co się z nim zetknie. Jego dziki styl walki sprawia, że pokonanie go jest nieprawdopodobne. Wszechpotężny Caliban nosi srebrno-złotą zbroję, która jest bardzo twarda, tylko Legendarny Tytan potrafi ją przebić. Jest nieprzewidywalny, co daje mu wielką przewagę w starciu. Bardzo trudno rozgryźć jego styl walki. Jego specjalną zdolnością jest zmiana broni, co często się przydaje w starciu z potężniejszym od siebie tytanem.

WezwanieEdytuj

"Chodź się pobawić, Calibanie!"

CiekawostkiEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki