Huntik Wiki

Wszechpotężny Basilard

571stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Huntik-img-cherit-gal1-04.jpg Ogromny zalążek artykułu!

Jeśli masz wiedzę i chcesz go ulepszyć, kliknij EDYTUJ

Wszechpotężny Basilard to tytan, który należy do Loka, jest jednym z ulubionych. Wzywa go prawie do każdej walki.

HistoriaEdytuj

W pierwszym odcinku 2 sezonu Basilard stał się wszechpotężnym tytanem. Od razu stał się jednym z ulubionych tytanów Loka. Jest to bardzo potężny tytan, który okazuje się niezbędny w walce ze Spiralą Krwi. Może pokonać lub bardzo osłabić Szakirta, co zostało udowodnione w odc. Popioły Feniksa, Lok wtedy rozkazał Wszechpotężnemu Basilardowi, by użyczył mu swojej wszechpotężnej mocy. Lok zaatakował Szakrita i odesłał go do amuletu, ale potem prawie zemdlał ze zmęczenia.

Podczas bitwy w opisanej o ostatnich 3 odcinkach 2 serii Lok używa Besilarda do walki z Legionem. W rezultacie w ostatniej chwili uciekł Legionowi.

UmiejętnościEdytuj

Wszechpotężny Basilard potrafi:

  • Totalną obronę
  • Bezpośredni atak
  • Srzelające cięcie
  • Podwójna agresja
  • Ostrze Skupienia(pokazane było 45 odc.)

Jest to ogólnie potężny tytan. Posiada długi miecz, którym może pokonać na raz dwa Arlekiny, nawet nie używając strzelającego cięcia. Tarcza, która zasłania całe jego ciało z kolcem na środku też służy za swojego rodzaju broń. Czasami broni się przed atakami, lecz częściej taranuje wroga

CiekawostkiEdytuj

  • Basilard - rodzaj średniowiecznej miniatury miecza, zazwyczaj wykonanego w całości z jednego kawałka stali.
  • W 34 odc. Lok Lambert by pokonać Arlekiny użył  Basilarda i nie pojawiła się jego Wszechpotężna ikona tylko normalna z sezonu 1.

WezwanieEdytuj

"No to dawaj, Basilardzie!"

Więcej z Fandomu