FANDOM

Wspomnienia - 18 odcinek serialu Huntik: Łowcy Tajemnic.

Opis odcinkaEdytuj

Drużyna Dantego dostaje misję dotyczącą Tytana, należącego niegdyś do Lancelota - Rycerza. Udają się na miejsce, tym razem bez Zhalii. Sophie idzie z Cheritem do biblioteki Fundacji, a Dante z Lokiem udają się do celu wyprawy. Casterwillka napotyka znane jej miejsce z dzieciństwa. Bibliotekę, w której uczestniczyła podczas pożaru w dzieciństwie. Znajduje tam słowa, które Cherit pamięta ze snu. Jest to formuła, przyzywająca Tytana. Dante i Lok docierają na miejsce i staczają pojedynek z Garniturami. Dzięki pomocy Rassimova, docierają do celu, przechodząc kilka pułapek Lancelota. Tam objawia im się ich wróg, który poszukuje Sophie. Dziewczyna pojawiając się, odwraca ich uwagę, lecz i tak to Rassimov pierwszy zdobywa Tytana. Rycerz nie chciał się z nim związać, więc Rusek zniszczył wszystko czarem "Czarna dziura".

Ciekawostki Edytuj

  • Na początku odcinka, we śnie Cherita, pojawił się lord Casterwill walczący z jakby wielkim diabłem. Ten niezidentyfikowany Tytan nie wystąpił nigdzie indziej, na angielskiej Huntik Wiki istnieje teoria, iż może być to Anulator lub nawet ich władca.
    Titan

    Tajemniczy Tytan ze snu Cherita

NawigacjaEdytuj

Odcinki
PoprzedniNastępny
Wampir traci kłyDecyzje Pań

Więcej z Fandomu

Losowa wiki