FANDOM

W domu - 13 odcinek serialu Huntik: Łowcy Tajemnic

Opis odcinkaEdytuj

Lok zaprasza drużynę na wyjazd do jego rodzinnego domu w Irlandii. Jego przyjaciele poznali tam jego siostrę, mamę i Scarlet Byrne, członkinię fundacji. Była opiekunka Loka opowiada o tym jak ktoś ją śledził i o swojej misji, nad którą pracuje. Drużyna postanawia jej pomóc. Po dotarciu na wyznaczone przez dziewczynę miejsce, Zhalia otrzymuje od Klausa przedmiot, który wysysa energię z łowców. Ma go użyć na Dante. Gdy łowców w jaskini atakują Garnitury, z trudem ich pokonują, ponieważ Moon nie włączyła się do walki, a na dodatek wrogowie okazali się silniejsi od poprzednich. Dzięki mocy Sophie docierają do głównego pomieszczenia. Tam Scarlet zdobywa Gybolga. Garnitury ponownie atakują. Lok chroniąc Sophie, wyskakuje z pomieszczenia i zostaje oddzielony od reszty skalną ścianą. Drużyna próbuje ją rozbić, jednak okazuje się, że od ich strony są zapieczętowane. Nagle w wirze bitwy pojawia się matka Loka, która wspiera ich sowimi Tytanami- Solarem i Lunarem. Zhalia decyduje się pomóc Dantemu i używa przedmiotu, który dostała od Klausa na skale rozbijając ją. Przez to Garnitury przegrywają.

NawigacjaEdytuj

Odcinki
PoprzedniNastępny
Daleko pada jabłko od jabłoniPraca bez płacy

Więcej z Fandomu

Losowa wiki