Fandom

Huntik Wiki

Tao

571stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Tao Legendarny Tytan Duszy. Jego właścicielem był Lok Lambert, później przez moment także Dante Vale i Profesor. Wcześniej był Tytanem Lorda Casterwilla. Należy on do trójki Tytanów będących symbolami ciała, duszy i umysłu. Wraz z nimi może aktywować Amulet Woli i przywołać zaklętego w nim Przedwiecznego. Nad pierścieniem, w którym się znajduje, ciążyła klątwa i tylko dzięki Amuletowi Woli można było bezpiecznie go zabrać z miejsca jego spoczynku.

WyglądEdytuj

Tao z wyglądu przypomina humanoidalną istotę o błękitnej bądź stalowoszarej połyskującej skórze, wyglądającej jak rtęć lub inny metal. Ma nagi tors; jego nogi są ukryte pod błękitną szatą. Z jego rąk zwisają długie błony, podobne do fosforyzujących wodnych fal. Porusza się na chmurze, dzięki czemu potrafi także latać. Nie ma ust i nosa; jego twarz posiada jedynie błękitne świetliste oczy. Ma także koronę z niebieskim kamieniem, błękitny "pióropusz" na głowie i złoty pas.

Miejsce spoczynkuEdytuj

Miejscem, gdzie znajdował się pierścień z Legendarnym Tytanem Tao, są Legendarne Kopalnie Króla Salomona, które według serialu znajdują się w Etiopii. Aktualnie Tao przebywa wraz z innymi Legendarnymi Tytanami (Behemotem i Araknosem) oraz Profesorem w świecie Huntik, gdzie wysłał ich Lok przy pomocy Legendarnego Tytana Nieśmiertelności Przedwiecznego.

HistoriaEdytuj

Był jednym z trzech Tytanów Lorda Casterwilla i jako jeden z pierwszych przybył na Ziemię. Los pierścienia z Legendarnym Tytanem Tao po śmierci Lorda Casterwilla nie jest znany. Wiadomo, że pierścień został ukryty w skarbcu w Kopalniach Króla Salomona i zabezpieczony klątwą.

Tuż przed wejściem Loka do skarbca, Dante rzucił chłopakowi Amulet Woli, dzięki czemu Lok uniknął klątwy. Zdołał połączyć się z Legendarnym Tytanem i przywołać go. Nie jest dokładnie wyjaśnione dlaczego Profesor nie wezwał wtedy zdolnego pokonać Tao Araknosa. Lok nakazał Tao pokazać, co potrafi, a Tytan jednym ruchem odesłał do amuletów wszystkie Tytany Organizacji.

Kilka tygodni potem w domu Dantego Drużynę zaatakował Profesor z Araknosem i Organizacją. Rassimov użył otrzymanego wcześniej od Profesora Arcystrażnika, aby ten zablokował Legendarne Tytany Vale'a i Lamberta. Drużyna Dantego ledwo uszła z życiem. Tego samego dnia zaatakowali ich Shauna i Wind. Lok wymyślił sprytną sztuczkę, by uchronić Legendarnego Tytana przed kradzieżą - założył rękawice i schował w jednej z nich pierścień z Tao. Niestety dziennik Eathona Lamberta i Amulet Woli skończyły w rękach rodzeństwa. Następnego dnia Lok oddał Tao Dantemu, uważając, że mężczyzna lepiej zajmie się Tytanem.

Podczas bitwy w odcinku "Misja" Profesor zmanipulował Dantego, by ten oddał mu wszystkie Legendarne Tytany. Tao wraz z Behemotem i Araknosem uaktywnili Amulet Woli, przywołując Przedwiecznego. Po krótkiej lecz zaciętej walce, Lok przy pomocy Dendrasa i Basilarda przejął kontrolę nad Przedwiecznym, który to powrócił wraz z Legendarnymi Tytanami i Profesorem do świata Huntik. Tao i reszta Legendarnych Tytanów znajdują się tam do dziś.

UmiejętnościEdytuj

Tao jest bardzo silnym Tytanem. Potrafi latać i strzelać silnymi promieniami z rąk oraz z błękitnego kamienia, znajdującego się w jego koronie. Owe promienie wyglądają jak strumienie wody. Jednym takim atakiem może odesłać do amuletu bardzo potężne Tytany takie jak Dominator, Lindorm czy Kopesh. Posiada promieniującą aurę, prawdopodobnie radioaktywną.

WezwanieEdytuj

  • "Objaw się, Legendarny Tytanie Tao!"
  • "Przybądź, Legendarny Tytanie Tao!"
  • "Porusz niebo, Legendarny Tytanie Duszy Tao!"

CiekawostkiEdytuj

  • Jest bardzo silny; jednym ruchem może odesłać wszystkie Tytany Organizacji.
  • Ma niższe punkty obrony i ataku, ale wydaje się być silniejszy nawet od Behemota.
  • Prawdopodobnie mógłby pokonać takie tytany jak Feniks, Mitras, Umbra i Legion.
  • Jest potrzebny do przywołania Przedwiecznego .
  • Jest to pierwszy Legendarny Tytan Loka Lamberta.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki