Fandom

Huntik Wiki

Sophie Casterwill

571stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Flagi.png Oryginał tej strony pochodzi z angielski Huntik Wiki. Zobacz Sophie Casterwill na tamtej wiki i jej historię edycji użytkowników. (CC-BY-SA)

Sophie Casterwill - najlepsza przyjaciółka Loka Lamberta. Jako jedna z ostatnich szlachcianek rodziny Casterwill, trenowana była od dziecka jako Łowczyni. Nie należy oficjalnie do Fundacji Huntik, ale jest z nimi w sojuszu bazowanym na wspólnym wrogu. Gdy dyplomacja i rozmowy na nic się nie zdają, Sophie Casterwill potrafi używać potężnej magii obronnej i ofensywnej w połączeniu z Wszechpotężną Sabrielą , eleganckim Tytanem, który preferuje szybkość nad siłą.

HistoriaEdytuj

Sophie Casterwill jest potomkinią rodziny Casterwill, grupy Łowców wywodzących się od samego Lorda Casterwilla, pierwszego na świecie Łowcy. Jako mała dziewczynka została osierocona, gdy jej rodzice zginęli w ogromnym pożarze w ich posiadłości w Paryżu. Jej lojalny ochroniarz Santiago oraz jej nauczyciel/kamerdyner, LeBlanche, zachowują się od tej pory jako jej opiekunowie, wychowawcy i obrońcy.

Sophie została wciągnięta w życie pełne przygód, życie Fundacji Huntik, gdy ona i Lok odkryli sekretny dziennik Eathona Lambeta. Od tego czasu, dwójka przyjaciół walczyła z siłami Organizacji i zagłębiała się w sekrety starozytnego świata. Towarzyszą im przyjaciele: Dante Vale, Zhalia Moon oraz ulubiony Tytan Sophie, Sabriela.

W sezonie 2, Sophie i jej przyjaciołom przychodzi się zmierzyć ze Spiralą Krwi. Aby to się udało,  ona i Lok muszą zjednoczyć wszystkich Casterwillów. Sophie poddana została próbie odwagi, aby udowodnić, że jest godna przewodzić całej rodzinie. Zdaje test pomyślnie, łącząc się z Legendarnym Tytanem Odwagi - Mitrasem.

CharakterEdytuj

Sophie jest książkowym molem, honorową i mądrą przyjaciółką Loka . Pilnie się uczy, i jest najlepszą, wzorową uczennicą w jej klasie. Wydaje się być całkiem dojrzała, ale nie boi się trochę rozerwać. Gdy była jeszcze mała, jej rodzice zginęli i wychowywali ją LeBlanche i Santiago. Swojego pierwszego Tytana dostała na szóste urodziny. Oprócz tego, jest ekspertką w sprawach czarów (zna prawie każdy). Niektórzy nawet mówią, że ma w tej dziedzinie szósty zmysł.

W całej serii, ujawniło także, że ma uczucia do Loka, choć zawsze jest jednym z pierwszych do krytykowania go. Sophie w drugim sezonie po zdobyciu Feniksa mówi Lokowi, że nie ma teraz czasu na życie prywatne. Lok to rozumie i wspiera ją.

TytaniEdytuj

ZaklęciaEdytuj

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Sophie Casterwill

  • Więcej

    2 wiadomości
    • Chcę więcej tej kreskówki lubiłem oglądać ją jak miałem 12 lat i teraz oglądam mając 19 Dajcie ich więcej to jest zajefajne!
    • Przepraszam bardzo, a czy wikia jest producentem/wykonawcą/realizatorem projektu/czymkolwiek, co stoi za tworzeniem kolejnych odcinków? Nie, ...
  • Kiedy Sophie i Lok zostali para ?

    3 wiadomości
    • Czy był pocałunek tak dokładnie ci nie powiem, ale raczej go nie było. Oficjalnie parą są od drugiego sezonu, a nieoficjalnie od...
    • ok dziekuje:D

Więcej z Fandomu

Losowa wiki