Fandom

Huntik Wiki

Sekrety dwóch generacji

571stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Huntik-img-cherit-gal1-04.jpg Ogromny zalążek artykułu!

Sekrety dwóch generacji - 24 odcinek serialu Huntik: Łowcy Tajemnic.

Opis odcinka Edytuj

Rankiem Dante dostał informację od pielęgniarki Metza, że Guggenheim przyjdzie z niezapowiedzianą wizytą, aby zabronić im ataku na posiadłość Profesora. Gdy przedstawiciel Fundacji przybywa, grupa nieudolnie udaje, że nie wiedziała o nim. Mężczyzna przywołuje swego Tytana, ale Chroniciel zamiast ich przestraszyć, zaczyna bawić się z Vale'm, gdyż go zna. Pomimo zakazów drużyna wyrusza. Na miejscu zauważają, że pułapki są niewidzialne, osłonięte iluzjonistyczną mocą posążku. Dante wymyśla plan, dzięki któremu Sophie niszczy rzeźbę. Vale wyrusza w pogoni za Rassimovem, a reszta drużyny walczy z jego podwładnymi. Podczas potyczki Dantego z Rosjaninem, wróg wpada do własnej pułapki i "ginie". Podczas tego zdarzenia "wypada" mu Amulet z Arcystrażnikiem, którego znajduje Cherit. Udają się do głównej wieży, gdzie prawdopodobnie znajduje się Profesor. Znajdują go tam, a on opowiada im o przeszłości i ukazuje swą klątwę, która przez cały czas była przykryta iluzją. Dante oddaje mu legendarnych Tytanów, oślepiony jego manipulacjami i chorobą swego mentora. Chwilę później Profesor uciekł, a Lok wygarnął załamanemu Dantemu złe zachowanie.

NawigacjaEdytuj

Odcinki
PoprzedniNastępny
Być razemBoska komedia

Więcej z Fandomu

Losowa wiki