FANDOM

Huntik-img-cherit-gal1-04.jpg Ogromny zalążek artykułu!

Flagi.png Oryginał tej strony pochodzi z angielski Huntik Wiki. Zobacz Rassimov na tamtej wiki i jej historię edycji użytkowników. (CC-BY-SA)

Rassimov jest on liderem Spirali Krwi oraz byłym członkiem Organizacji i podwładnym Profesora. Drużyna Dantego nigdy nie odniosła nad nim jednoznacznego zwycięstwa.Miał czarne włosy i ponury wzrok.W 2 serii nosi czerwone szaty i na szyi ma spiralny znak. Ma też zarost. Mówi z rosyjskim akcentem.

HistoriaEdytuj

Rassimov zawsze był znany ze swej niezawodności. Wykonał prawie sto misji i wszystkie zakończył powodzeniem. Dzięki temu był najlepszym agentem Profesora.

Po raz pierwszy widzimy go w akcji w odc. Wspomnienia. Popisuje się wtedy niezwykłymi mocami i tytanami. Można wywnioskować, że jest Rosjaninem, na co wskazuje jego akcent. Podczas bitwy w Atlantydzie Lok dowiaduje się, że jego ojciec nigdy tam nie dotarł. Myśli, że to wina Organizacji i siła jego gniewu jest tak wielka, że Rassimov przegrywa. Jest to dużą niespodzianką, gdyż zawsze w zetknięciu, z Dantem i jego drużyną stosował silne ataki i obronę. Potem dowiadujemy się, że ma siostrę i brata, którzy są równie lub potężniejsi od niego. W odc. 24 dowiadujemy się, że naprawdę nigdy nie należał do Organizacji, jest liderem najbardziej niebezpiecznej szajki na Ziemi - Spirali Krwi. Zginął, gdy chciał przejąć kontrolę nad Czerwoną Kometą.

Prawdopodobnie są ostatnimi potomkami Obłudnika.

Zaklęcia Rassimov'aEdytuj

Tytani RassimovaEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Rassimov ma najwięcej Tytanów ze wszystkich członków Spirali Krwi.
  • Wszystkie jego tytany (oprócz Legiona, Rycerza i Próżnego oraz Arcystrażnika) to Hecto tytany.
  • Dołączył do Organizacji tylko po to by doprowadzić do jej upadku.
  • Wszystkie jego tytany które nie są hecto tytanami zostały zniszczone.
  • W wersji angielskiej Rassimova dubbingowała kobieta (Maddie Blaustein), później jednak zamieniono ją na mężczyznę - Marca Diraisona.
  • Możliwe, iż jest aluzją do Grigorija Rasputina, rosyjskiego mnicha, będącego kochankiem carycy, zasłynął m. in. jako uzdrowiciel, który uratował jej chorego na hemofilię syna, Aleksego, a także dzięki temu, jak bardzo car na niego polował. Podobieństwa między nimi to np. narodowość, wygląd czy też początek nazwiska.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki