FANDOM

Przedwieczny - to legendarny Tytan nieśmiertelności, którego Amuletem jest Amulet Woli. Przedwieczny to najsilniejszy i najpotężniejszy Tytan, określany mianem Legendarnego Króla. Po raz pierwszy pojawia się on w ostatnim odcinku pierwszej serii.

Po przywołaniu go przez Profesora Lok (za pomocą Dendrasa) nakazał mu otworzyć portal i wrócić wraz z pozostałymi Legendarnymi Tytanami do świata duchowego.

WyglądEdytuj

Przedwieczny ma ok. 10 metrów wzrostu i przypomina anioła. Jego skrzydła są podobne do tych, co posiada Wszechpotężny Pendragon. Jego skóra jest kredowobiała. Nosi złotą-brązową zbroję, która ma duże naramienniki z niebieskawymi kopułami. Na piersi ma jakby krzyż z pięcioma klejnotami: cztery (dolny zielony, lewy niebieski, prawy czerwony, górny żółty) są ułożone jak na jego tarczy i Amulecie, a piąty, środkowy jest biały. Posiada też przepaskę biodrową. Jego głowa płonie, ma trzy pary białych oczu, a nie posiada ust czy nosa. W lewej ręce dzierży tarczę, a w prawej włócznię ze złota. Jej górna część jest okrągła, a dolna spiczasta i otwiera portale. Jego stopy wyglądają jak pnie drzewa z wrośniętymi w ziemię korzeniami. Cała postać Tytana otoczona jest niebieską poświatą.

UmiejętnościEdytuj

Przedwieczny może dać nieśmiertelność swojemu Łowcy, poza tym prawdopodobnie potrafi wykorzystywać moc wszystkich Tytanów. Przedwieczny może wytworzyć portal do świata Huntik.

WezwanieEdytuj

  • "Spełnij me życzenia, legendarny Tytanie nieśmiertelności, Przedwieczny!"

CiekawostkaEdytuj

  • Przedwieczny jest najsilniejszym ze wszystkich tytanów
  • Jako jedyny ma obrony 10; ataku 10 ma jeszcze Strażnik Triklops.
  • Mimo iż jest najpotężniejszym tytanem Arcystrażnik potrafi zakłócić jego moce. Jest też podatny na moc Dendrasa.
  • To jedyny Tytan, który ma aż cztery klejnoty na amulecie - pozostali mają po jednym.

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Przedwieczny