FANDOM

Próżny to zwiadowca Anulatorów, który znalazł Ziemię. Jest to również jedyny znany i występujący w serii Anulator.

WyglądEdytuj

Wydaje się być zmutowaną humanoidalną kałamarnicą o ciemnoniebieskich oczach. U dłoni posiada cztery pazury, a z jego tułowia wyrastają macki. W niektórych miejscach na ciele (trzy na głowie, jeden na piersi) ma "bąble" z kolorowymi (zwłaszcza zielonymi, fioletowymi i niebieskimi) iskrami.

HistoriaEdytuj

Próżny jest zwiadowcą Anulatorów i stworzył Spiralny Znak, by przyzwać ich na Ziemię. Przed laty zwołał swoich braci Anulatorów, by mogli zniszczyć Ziemię, ale zostali powstrzymani przez synów i córki Lorda Casterwilla. Później jego Amulet zdobyła drużyna Dantego w odc. Spirala Krwi, jednak został im odebrany przez Shaunę. Rassimov użył go, by przenieść się do Czerwonej Komety.

UmiejętnościEdytuj

Potrafi teleportować się w dowolne miejsce, wybrane przez właściciela, czy też miotać z rąk fioletowe błyskawice. Potrafi aktywować Spiralny Znak.

WezwanieEdytuj

  • "Zatrzymaj światło, Próżny!"

Ciekawostki Edytuj

Próżny jest bardzo podobny do Cthulhu, niszczycielskiego, chcącego podbić Ziemię bóstwa z książek Howarda Phillips Lovecrafta, również wyglądającego jak hybryda człowieka i ośmiornicy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki