Fandom

Huntik Wiki

Powrót Dantego

571stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Huntik-img-cherit-gal1-04.jpg Ogromny zalążek artykułu!

Powrót Dantego - 52 odcinek serialu Huntik: Łowcy Tajemnic.

Opis odcinkaEdytuj

Den i Harrison próbują pokonać Obłudnika, więc wzywają Dalahana i Jerycho, by zajęli się Demigorganem. Następnie atakują złoczyńcę Pulsem Światła, lecz tamten znika, po czym pojawia się za plecami Zhalii. Den używa przeciw Demigorganowi Burzy Błysków, a Jerycho chroni swego Łowcę przed Ostatecznym Porażeniem. Harrison próbuje bronić Zhalię Burzową Osłoną, lecz Obłudnik go obezwładnia. Później paraliżuje go Cienistym Blokiem. Tytan Obłudy wysyła Dalahana do amuletu. Den ucieka, osłaniany przez Raijina Gromowładnego. Przylatują również na pomoc samoloty Fundacji. Nagle niespodziewanie pojawia się Umbra po czym, wyczerpana daleką podróżą, ginie. Przynosi prochy Dantego, który się z nich odradza - w ostatniej chwili przed zderzeniem z Kometą użył mocy Kopiotypu, zyskując od pożyczonego przez Sophie Feniksa moc wskrzeszania się z popiołów. Walka trwa nadal, lecz gdy Demigorgan próbuje zadać ostateczny cios Lokowi, tamten wzywa na pomoc Pendragona, który staje się wszechmocny. Niszczy on kopie Demigorgana Oddechem Energii Mieczy i osłabia go Ostrym Płomieniem, to jednak nie starczy. Chłopak doznaje retrospekcji, po czym wzywa Legendarnego Tytana Przywołania Quetzalcoatla (nie miał amuletu, ale wykorzystał niebieską  gwiazdę, w którą tamten się zamienił) i wsadza jego pierścień do Ostrza Woli, tym samym zwiększając moc miecza. Pokonuje Demigorgana niszcząc jego amulet, lecz Obłudnik wciąż jest praktycznie nie do pokonania. Sophie dowiaduje się z przepowiedni Nostradamusa, że "Obłudnik boi się własnego lekarstwa" - a że zawsze atakuje od tyłu, to jego słaby punkt jest na plecach. I rzeczywiście, jest to tatuaż z symbolem Spirali Krwi. Dante przytrzymuje złoczyńcę, Cherit strzela w jego serce, a Lok trafia go w owe miejsce Ostrzem Woli, pokonując go. Ponadto, Momax i Montehue zrzucają na Szakrita Młot Thora, pokonując go. Po zakończeniu bitwy, Lok zostaje nowym liderem zespołu, a Dante przewodniczącym rady Fundacji Huntik. Jednakże, Montehue zauważa, iż Spiralny Znak zaczyna świecić dziwnym, czerwonym światłem, najpewniej jednak uznaje to jedynie za przywidzenie. Na koniec widać Czerwoną Kometę, która leci w kierunku Drogi Mlecznej.

Bohaterowie Edytuj

Zaklęcia Edytuj

Tytani Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki