FANDOM

Piękna pułapka - 11 odcinek serialu Huntik: Łowcy Tajemnic.

Opis odcinka:Edytuj

Drużyna jedzie na wyspy Egejskie. Po drodze atakuje ich dziwna roślina, która niszczy statek i usypia bohaterów. Dante dzięki swojemu zegarkowi budzi się, po czym ratuje przyjaciół. Statek na tyle ucierpiał, że cumują do najbliższej wyspy. Vale dowiaduje się, że rośliny tutejszej wyspy mogą uleczyć jego mentora, dlatego idzie z jedną z kobiet. Sophie natomiast odnajduję dziewczynę, która chroni sekretów Casterwillów. Dziewczyna nie chce przegapić tej okazji i idzie z nią. Lok natomiast spotyka młodą kobietę, która prawdopodobnie spotkała jego ojca przed laty, więc postanawia spróbować rozwiązać zagadkę, którą mieszkanka tej wyspy dostała od Eathona. Zhalia natomiast nie zmienia celu misji i nie daje się nabrać na historię o tajemniczej mocy kontrolowania umysłów, o której opowiada jej stara kobieta. Po jednym dniu Moon próbuje odciągnąć towarzyszy od tej wyspy, lecz jej się nie udaje. Podstępem dostaje się do źródła wyspy i stara się go niszczyć. Ogromy kamień wykorzystując jej słabości próbuje ją pokonać. Z pomocą przychodzi jej reszta bohaterów. Sophie przeglądając szybko księgę zorientowała się, że to iluzja, Lok natomiast zrozumiał, że nie ma zabawnej zagadki, a wiedział, że tylko takie lubił jego ojciec. Dante mdleje pochłonięty poszukiwaniem ziół, jednak zegarek go budzi i pokonuje Tytana Medeę. Niszcząc magiczny kamień, bohaterowie zdobywają owego tytana i tablicę z czarem Widziadło myśli. Zaklęcia opanowuje Zhalia. Na koniec odcinka Lok próbuje ujarzmić Lindorma jednak mu to się nie udaje.

NawigacjaEdytuj

Odcinki
PoprzedniNastępny
Skarby argonautówDaleko pada jabłko od jabłoni

Więcej z Fandomu

Losowa wiki