Fandom

Huntik Wiki

Pendragon

571stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Legendarny Champion Tytanów Pendragon to Tytan, którego Lok zdobył wraz z Ostrzem Woli. Jego amulet ukryty jest w rękojeści miecza. Z wyglądu przypomina Mroziciela. Na głowie ma koronę i rogi. Na jego zbroi są dwa małe znaki przedstawiające Ostrze Woli. Jego drugą formą jest Wszechpotężny Pendragon.

HistoriaEdytuj

Wiele lat temu Pendragon był związany z Obrońcą rodziny Casterwill. Później jego amulet został umieszczony w Ostrzu zrobionym przez Starszą córkę Casterwilla. Z czasem Ostrze zostało umieszczone na wyspie króla Artura. Na wyspie Awalon Lok połączył się z Ostrzem Woli i przyzwał Pendragona. Prawdopodobnie udało mu się stworzyć więź, nie będąc Casterwillem, tylko dlatego, że chciał ochronić Sophie przed Wilderem.

W późniejszym czasie im częściej używał Ostrza Woli tym bardziej coś było nie tak, nie udawało mu się przywoływać Pendragona. Na Tir Nan Og Lok niechcący wpadł do innego wymiaru. Tam jego ojciec i Lord Castwerwill pomogli mu na nowo połączyć się z mieczem i Tytanem.

Kiedy Lok wezwał Pendragona w walce z Obłudnikiem, Pendragon stał się wszechpotężny.

UmiejętnościEdytuj

Pendragon na początku potrafił tylko ziać ogniem. Jego rozmiar też był jakąś bronią. Nigdy specjalnie nie korzystał ze skrzydeł.

WezwanieEdytuj

  • "Przebudzony Legendarny Champion Tytanów, Pendragon."
  • "Przebudzam Legendarnego Championa Tytanów. Pendragona!"
  • "Pojaw się, Pendragonie!"

Więcej z Fandomu

Losowa wiki