FANDOM

Willblade fold.jpg

Lok trzyma Ostrze Woli

Ostrze Woli - miecz wykuty przez Starszą córkę Lorda Casterwilla do obrony rodziny. W drugim sezonie miała go zdobyć Sophie, ale ponieważ została zaatakowana, duch Lorda Casterwilla wybrał Loka na obrońcę Casterwilów i miał chronić Sophie. Lok przyzywa Ostrze Woli słowami Zew Miecza. W rękojeści miecza ukryty jest Amulet Pendragona. W odc.52 Lok wkłada do Ostrza Woli, Amulet Quetzalcoatla i wygrywa on z Demigorganem.

HistoriaEdytuj

Ostrze Woli zostało wykute przez pierwszą Panią Jeziora i córkę Casterwilla. Na początku w Ostrzu Woli był Amulet Quetzalcoatl. Prawdopodobnie by zwołać rodzinę Amulet schowano, a do Ostrza Woli włożono Amulet Pendragona. Obecnie miecz posiada Lok Lambert. Ostrzem Woli Lord Casterwill zapieczętował po raz pierwszy Spiralny Znak.

MocEdytuj

Ostrze woli potrafi zapieczętować jak i odpieczętować Spiralny Znak. W mieczu jest Amulet Pendragona, którego można wywołać za pomocą miecza (kiedy Pendragon staje się Wszechpotężny już nie). Lok przywołuje Quetzalcoatla i używa pełnej mocy Ostrza do zniszczenia Obłudnika. Ostrze Woli potrafi wywołać podmuchy energii w postaci niebieskich i żółtych cięć.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki