Fandom

Huntik Wiki

Organizacja

571stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Flagi.png Oryginał tej strony pochodzi z angielski Huntik Wiki. Zobacz The Organization na tamtej wiki i jej historię edycji użytkowników. (CC-BY-SA)

Organizacja jest to grupa utworzona w 1959 roku przez Profesora oraz główny wróg Fundacji Huntik. Jej celem jest zapanowanie nad światem za pomocą przemocy. Profesor próbował zmusić Eathona Lamberta do współpracy z Organizacją i wyeliminowania Fundacji Huntik.

Organizacja.jpg

Symbol Organizacji

HistoriaEdytuj

Chory na klątwę Profesor dowiedział się, że na Metza też spadła klątwa, gdyż naruszył on spokój Behemota. Musiał szybko znaleźć Amulet Woli i tytanów potrzebnych do rytuału. W tym celu stworzył Organizację. Za pomocą Araknosa zwerbował tysiące ludzi. Miał podwładnych w rządzie każdego państwa na Ziemi. Aby to zrobić musiał zdobyć dziennik ojca Loka. Gdy mu się to udało, podstępem ukradł Dantemu legendarne Tytany, a Rassimov dostarczył mu Amulet Woli. Profesor wielką bitwę w swoim zamku przegrał i został wessany do świata nieśmiertelności wraz z innymi legendarnymi tytanami.

Po odejściu Profesora dowodzenie objął Pan Wilder. Jednak gdy Lok i reszta drużyny najechała Organizację razem z Grierem, aby znaleźć stare akta Rassimova i wykorzystać je przeciw Spirali Krwi, Wilder został pokonany, a Grier wziął go na swoją wyspę Sutos. Po tym wydarzeniu mężczyzna kazał Hoffmanowi pilnować zamku.

Członkowie OrganizacjiEdytuj

Tytani OrganizacjiEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Najsilniejszym łowcą organizacji jest Profesor, a Tytanem Araknos.
  • Organizacja istnieje nadal po pokonaniu Profesora. Jej przywódcą staje się pan Wilder.

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Organizacja

  • 2 sezon

    3 wiadomości
    • DeFoe nie odszedł z Organizacji, tylko został zabity przez Griera.
    • A Profesor nie odszedł, tylko został wciągnięty do świata Tytanów - Huntika.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki