Fandom

Huntik Wiki

Misja

571stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Huntik-img-cherit-gal1-04.jpg Ogromny zalążek artykułu!

Misja - 26 odcinek serialu Huntik: Łowcy Tajemnic.

Opis odcinka Edytuj

Drużyna się rozdzieliła. Zhalia została z załamanym psychicznie Dante i musiała chronić go przed dwoma Undergolemami, które były pozostawione przez Profesora. Lok wraz z Sophie pobiegli przeszkodzić liderowi Organizacji w wezwaniu legendarnego Tytana Nieśmiertelności. Zmuszeni są do walki prawie, że wszystkimi Tytanami. Lok zostaje wypchnięty zaklęciem Profesora z sali. Dzięki refleksowi Cherita przeżywa lot. Przyjaciel transportuje go do pokoju Profesora, zużywając dużo energii. Sophie zostaje sama na przeciwko Profesora. Zaczyna się denerwować, gdy Simon lekceważąco nie zwraca na nią uwagi. Postanowiła użyć nowego czaru Nowe Życie i wezwała ponownie swoich Tytanów. Skutecznie zatrzymała wroga na jakiś czas. Niestety, w końcu traci straciła siły, a w wyniku starcia straciła Sabrielę, która nie chciała powrócić do swego Amuletu mimo nakazu młodej Casterwillki. Bliska załamania dziewczyna używa jeszcze jednego zaklęcia, dzięki któremu jest w stanie przypuścić ostatni atak na Profesora. Jednakże wróg wygrywa i Sophie wylatuje przez rozbite okno, jak wcześniej Lok. W między czasie Lambert rozejrzał się po pokoju, w którym się znajdował, po czym odnalazł holotom swojego ojca, a także Tytana. Po zidentyfikowaniu go i obmyśleniu planu, dzięki Kipperinowi leci z powrotem dokładnie w momencie spadania Sophie. Lok próbuje porozmawiać z Profesorem na temat swojego ojca, jednak niczego się nie dowiaduje. W końcu do dwójki dołączyła Zhalia z Dante, który w końcu się opamiętał i pomógł Zhalii pokonać Undergolemy. Lok informuje Vale'a, że ma plan, na co tamten odpowiada, aby powiedział im co mają robić, gdyż to jest jego misja. Drużyna wzywa pozostałych Tytanów, przez co dowiadują się, iż Moon zostawiła dla siebie Gargula. Jednakże pozostali legendarni Tytani skutecznie uniemożliwiły im walkę. Profesorowi udało się wezwać Przedwiecznego. Nie przewidział jednak jednego. Lok użył Basilarda i Dendrasa by przejąć kontrolę nad Przedwiecznym. Dzięki osłabieniu go przez Arcystrażnika, przejmują kontrolę. Lok rozkazuje Przedwiecznemu zabrać pozostałą trójkę legendarnych do świata Huntik. Za nim wrota wymiaru się zamknęły Araknos złapał Profesora i mimo pomocy Lamberta i Vale'a zostaje zabrany wraz z Tytanami. Kilka dni później drużyna wraca do posiadłości Dantego. Zostają przywitani przez swoich najbliższych, którzy świętują ich zwycięstwo.

NawigacjaEdytuj

Odcinki
PoprzedniNastępny
Boska komediaWrota do Huntika

Więcej z Fandomu

Losowa wiki