FANDOM

Medea - Krono Tytan Czarodziejka. Nieznany jest jej właściciel; najpewniej był to Jazon Argonauta, do czasu, gdy w walce pokonuje ją Skrzydlak. Od tego momentu jej panem jest Dante Vale.

WyglądEdytuj

Medea, jest połączeniem młodej kobiety, oraz ogromnego żółwia morskiego. Górna część jej ciała przedstawia młodą kobietę, o blado niebieskiej skórze i blond włosach. Na jej głowie i rękach znajduje się różnego rodzaju biżuteria, prawdopodobnie wykonana ze złota. Sama jej ludzka część przyodziana jest w piękną, ozdobną, niebiesko-białą suknię. Od pasa w dół ciało jej jest złożone z  żółwiej skorupy, oraz płetw.

UmiejętnościEdytuj

Wytwarza iluzje. Potrafi przybrać postać pięknej kobiety, budząc zaufanie naiwnych przybyszy. Jako Tytan jest agresywna, ale na szczęście niezbyt silna; pokonać ją może nawet lekki, latający Tytan, taki jak Skrzydlak.

Spotkanie z drużynąEdytuj

Medea występuje jedynie w odcinku . Poznajemy ją pod postacią kobiety, spotkanej przez drużynę na małej, greckiej wyspie. Zaoferowała swoją pomoc, ale nie zaufał jej nikt prócz Cherita i Dantego. Razem z mężczyzną szukała rośliny, mogącej uleczyć Metza, jednak niedługo potem pokazała swoje prawdziwe oblicze. Walka pomiędzy nią a Dantem trwała bardzo krótko; łowca wezwał Skrzydlaka, który oślepił zdradzieckiego Tytana.

CiekawostkiEdytuj

  • Jej postać oparta jest na Medei (postaci mitologicznej), córce Ajetesa, wnuczce Heliosa i żonie Jazona.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki