FANDOM

Huntik-img-cherit-gal1-04.jpg Ogromny zalążek artykułu!

Flagi.png Oryginał tej strony pochodzi z angielski Huntik Wiki. Zobacz Lord Casterwill na tamtej wiki i jej historię edycji użytkowników. (CC-BY-SA)

Lord Casterwill- pierwszy Casterwill. To on sprowadził na ziemię tytanów by pomogli jego łowcą w walce z Anulatorami.

Wygląd:Edytuj

Lord Casterwill jest starcem o białej brodzie. Nosi niebiesko- fioletową szatę i tiarę.

OsobowośćEdytuj

Lord Casterwill (jak sam Obłudnik stwierdził) nie był głupcem. Cały czas był przy nim Cherit (możliwe, że dzięki jego mocy mówi). Lord Casterwill jest raczej miły i szybko wybiera Loka na nowego łowcę Pendragona.

HistoriaEdytuj

Lord Casterwill sprowadził tytanów by pomogli w wojnie z Anulatorami. Jego najlepszy przyjaciel Obłudnik zdradził go. Lord Casterwill wraz z pierwszym łowcą Pendragona i swoimi dziećmi postanowili zakopać spiralny znak. Zanim to zrobili Lord Casterwill zapieczętował znak za pomocą ostrza woli. Lord Casterwill żył ponad 500 lat. Kiedy Anulatorzy zniknęli on umarł. Pojawia się ponownie gdy Lok wyciąga ostrze woli (możliwe, że przejął ciało Loka by ten mógł użyć Pendragona. Potem pojawia się na zamku Tir Nan Og i wybiera Loka na nowego łowcę Pendragona.

TytaniEdytuj

Lord Casterwill panował nad legendarnymi tytanami takimi jak:

I wszystkie inne Tytany które stworzył np: Sabriela, Ikar,Nieumarły, Zatapiacz.I również w 40 odcinku gdy posępni opiekunowie do walki wzywali tytany 10x Ikar,10x Fejona i CoraloGolem któremu na dłoni stał Lord Casterwill.

Możliwe, że Cherit był jego tytanem.

ZaklęciaEdytuj

Zapieczętowanie Znaku Spiralnego. Prawdopodobnie Lord Casterwill używa, każdego zaklęcia bo jest uważany za najsilniejszego łowcę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki