FANDOM

Flagi Oryginał tej strony pochodzi z angielski Huntik Wiki. Zobacz Lok Lambert na tamtej wiki i jej historię edycji użytkowników. (CC-BY-SA)

Lok Lambert - syn Eathona Lamberta i Sandry Lambert, Łowca. Jest bardzo przydatny w grupie, ze względu na swoje oryginalne pomysły. Jego ulubieni tytani to Kipperin oraz Lindorm.

Poznajemy go jako pierwszego, a dowiaduje się, że jego ojciec był łowcą, gdy Sophie tłucze wazon. Zdobywa wtedy swój pierwszy amulet.

Świetnie rozwiązuje zagadki i różne układanki. W ostatnim odcinku drugiej serii, kiedy Dante zostaje członkiem Rady Fundacji Huntik Lok prawdopodobnie zostaje liderem drużyny.

WyglądEdytuj

Lok jest blondynem o błękitnych oczach. Jego ubrania świadczą wiele o nim i charakterze. Najczęściej nosi: granatową bluzkę z rękawami trzy-czwarte, na to zakłada białą koszulę z krótkim rękawem, dżinsy, brązowe tenisówki oraz dodatki takie jak brązowy pasek. W drugiej serii często ubiera się w brązową kurtkę z licznymi kieszeniami na amulety.

OsobowośćEdytuj

Lok był zwykłym, uczniem szkoły średniej, chcącym mieć nowe życie pełne przygód. Tak było do momentu, gdy Sophie stłukła wazon, a Organizacja napadła na nich. Tego samego dnia Lok związał się ze swoim pierwszym tytanem Kipperinem, w ogóle nie świadom, jaką amulet miał moc.

Oprócz tego Lok jest zwinny, pomysłowy, dowcipny i posiada intuicję, która rzadko go zawodzi. Dzięki temu, że całe swoje dzieciństwo przebywał z tatą, jest świetny w zagadkach umysłowo-logicznych, choć nie jest najlepszy w nauce. Kiedy poznał Dantego, mężczyzna na początku nie chciał mu pomagać, ale Sophie, która jest bardzo bogata, zleciła mu odnalezienie ojca Loka, mając nadzieję, że przy okazji znajdzie Amulet Woli, artefakt Casterwillów. Oczywiście, jak wiadomo jest zakochany w Sophie, z wzajemnością. Dantego, uważa za swojego mentora, a Zhalię za osobę, dzięki której może w końcu odnaleźć tatę.

HistoriaEdytuj

Lok pochodzi z Irlandii. Nie wiedział na początku o istnieniu świata tytanów. Dowiaduje się o nim dopiero kiedy Sophie zaproszona do wspólnej nauki idzie z nim do akademika i tłucze wazon jego ojca. Lok spotyka Dantego i razem z Sophie wkracza w świat tytanów. Początkowo ma kłopoty z rzucaniem zaklęć, ale jak powiedziała Casterwillka bardzo dobrze celuje. Z biegiem czasu staje się coraz lepszy. Często wpada w kłopoty, z których sam potrafi się wyplątać. Przez całą pierwszą serię szuka Amuletu Woli, lecz przede wszystkim swojego ojca. Szybko zdobywa nowych tytanów, i uczy się coraz trudniejszych zaklęć. Co czyni go jednym z najlepszych łowców w Fundacji.

Tytani, których najczęściej używa w walceEdytuj

KipperinEdytuj

Sophie tłucze wazonik, w której był dziennik jego ojca i amulet z Kipperinem. Lok na początku nie jest do niego przekonany, lecz szybko nawiązuje z nim silną więź. W odc. 27 staje się wszechpotężny.

Wolny StrzelecEdytuj

Kiedy Organizacja atakuje Dom Dantego, Dante daje mu amulet Wolnego Strzelca, mówi, że to lepsze zabezpieczenie. Lok czuje się bardzo pewnie, kiedy używa Wolnego Strzelca. Kiedy jego tytan zostaje pokonany, Lok zupełnie nie wie co robić. Zwykle w takich sytuacjach ratuje go Dante. Kiedy poznaje Dena oddaje mu go.

LindormEdytuj

Podczas jednej z misji Dante daje mu miecz Świętego Jerzego, w którym jest tytan Lindorm. Lokowi z trudem przychodzi utworzenie więzi, lecz w końcu udaje mu się. Zhalia ostrzegła, żeby nie szarżował, gdyż to, że związał się z tytanem nie znaczy, że ujarzmi go podczas walki. Na wyspie Sutos Lok i Sophie walczą z Organizacją i przegrywają. Sophie wtedy nasuwa wtedy myśl, że mogą tutaj zginąć. Lok jest wtedy tak wściekły, że Lindorm sam chciał walczyć. Lok lubi tego tytana ze względu z jego brutalną siłę i wzywa go tylko w trudnych sytuacjach. W odc. Legendarny Tytan Przeznaczenia staje się wszechpotężny. Ginie pokonany przez Legiona. Prawdopodobnie wrócił do świata tytanów Huntika.

BasilardEdytuj

Lok z znajduje go przed wejściem do Atlantydy. Okazuje się, że to był jeden z najpotężniejszych tytanów jego ojca. W walce z Rassimovem Lok odkrywa potęgę Basilarda. Ten tytan jest nie tylko niesamowicie silny, ale sprytny i inteligentny. Ma dobre uzbrojenie i za te wszystkie cechy Lok go ceni. W drugiej serii jest jego ulubionym tytanem. Lok wzywa go zwykle przeciwko kilku silniejszym tytanom i Basilard zawsze wygrywa. W odc. 27 staje się wszechpotężnym tytanem.

UmiejętnościEdytuj

Lok jest bardzo potężnym łowcą, uczył go mistrz Fundacji, Dante Vale. Jest powiązany z Ostrzem Woli. Potrafi rzucić dużo zaklęć, których się, szybko uczy i używa ich spontanicznie. Ponadto ma dużo wszechpotężnych tytanów i dwóch Legendarnych, co jest rzadkie.

Tytani LokaEdytuj

  • Skoczek - tytan Loka zdobyty w Francji, kiedy szukali pierścienia Joanny D`Arc wygląda jak szara wiewiórka.
  • Dendras - tytan ojca Loka, posługujący się marionetkami smoków, w odcinku pt. Misja, Lok się z nim łączy.
  • Wszechpotężny Basilard tytan ojca Loka. Lok znajduje go podczas szukanie wejścia do Atlantydy. Razem z Dendrasem może zapanować nad każdym tytanem, nawet legendarnym. W drugim sezonie staje się Wszechpotężnym Basilardem.
  • Wszechpotężny Kipperin- Ewolucja Kipperina. Ewoluuje jako pierwszy. Łącząc się z Lokiem przypomina rycerza ze skrzydłami.
  • Wszechpotężny Lindorm - Ewolucja Lindorma. Ma dwa ogony i cztery ręce. Rogi są większe i ma złotą zbroję. Został wchłonięty przez Legiona w odcinku Sekret Rassimova.
  • Hoplita - tytan zdobyty na misji poszukiwawczej statku Argo.
  • Legendarny Tytan Duszy Tao - Zdobyty przez Loka w kopalniach króla Salomona. Podczas walki z Profesorem i Garniturami z Organizacji połączył się z nim ujawniając moc Tao. Teraz jest w Huntiku.
  • Wszechpotężny Legendarny Chempion Tytanów Pendragon - Tytan pierwszego Casterwilla, a potem Loka. Z wyglądu przypina Mroziciela. Lok zdobył go w odcinku Rycerz Ostrza Woli. Stał się wszechpotężny gdy Demigorgan miał zadać ostateczny cios Lokowi.
  • Meduza - Tytan Loka zdobyty podczas walki fundacji z Organizacją, jej specjalne umiejętności to petryfikacja, tak jak u Bazyliszka. To pierwszy zły tytan Loka. Nigdy nie użył go w walce.
  • Legendarny Tytan Przywołania Quetzalcoatl - Tytan, który zwołuje rodzinę Casterwillów. Lok używa go w odcinkach Tytan ze świątyni Słońca oraz Powrót Dantego.
  • Rajdżin Gromowładny - Tytan, który wygląda jak Shinobi latający na chmurze piorunów i błyskawic.
  • Żelazny Sługa - Tytan, który wygląda jak robot z ogromną tarczą. Prawdopodobnie dostał go od Klemensa.
  • Wolny Strzelec- Tytan, którego otrzymał od Dantego, w pierwszym sezonie wzywał go bardzo często, w drugim oddał go Denowi. Lok czuł się bardzo pewnie, gdy go używał.

Zaklęcia używane przez LokaEdytuj