FANDOM

Huntik-img-cherit-gal1-04.jpg Ogromny zalążek artykułu!

Legion - to zły Legendarny Tytan Wojny. Jego amulet został ukryty przez Rassimova we własnym ciele, aby Dante Vale nie mógł wykryć go zaklęciem, Zerwanie Więzi. Legion walczył z Lokiem i Sophie, został zniszczony przez Ostrze Woli.

WyglądEdytuj

Legion z wyglądu przypomina Frankensteina z powodu wielu szwów, kolców wbitych w ramiona oraz fryzury.

UmiejętnościEdytuj

Absorbowanie TytanówEdytuj

Legion potrafi wchłaniać innych Tytanów i używać ich mocy. Ikona Tytana wchłoniętego przez Legiona, pojawia się na środku jego klatki piersiowej.

Gdy Tytan zostaje pochłonięty, jego amulet zaczyna się rozpadać - ale nie w taki sam sposób, w jaki został zniszczony amulet Sabrieli; jej amulet popękał, zrobił się czarny i rozkruszył się. Amulety pochłoniętych Tytanów błyszczą, potem znikają, widzimy to na przykładzie amuletu Skrzydlaka.

W odcinku 50, wchłonięci Tytani zostają uwolnieni, gdy amulet Legiona zostaje zniszczony. Wszyscy pochłonięci Tytani prawdopodobnie wrócili do Świata Tytanów - Huntika.

Wchłonięci TytaniEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Jest pierwszym Legendarnym Tytanem, który zginął.
  • Świetnie nadawał się do walki z Behemotem, obydwoje są Legendarnymi Wojownikami i mają taką samą moc.
  • Jego imię nawiązuje do jednego z biblijnych demonów - Legiona
  • Legion jest prezentem od Obłudnika dla Rassimova

WezwanieEdytuj

  • "Uwolnij się, Legendarny Tytanie Wojny Legionie!"

Więcej z Fandomu

Losowa wiki