FANDOM

Huntik-img-cherit-gal1-04.jpg Ogromny zalążek artykułu!

Król Bazyliszek jest drugim najsilniejszym Tytanem Zhalii. W pierwszej serii pokonał go Szakirta, przegryzając go na pół. W 9 odcinku pokonał jednym ruchem Grzywacza, należącego do Griera, a w 11 odcinku na wyspie Medea zniszczył iluzję, kopiującą młodszą postać Zhalii. Łowczyni po wezwaniu Bazyliszka jest często wycieńczona.

HistoriaEdytuj

Po raz pierwszy widziany odcinku "Nieobecni Bohaterowie". Wtedy drużyna Dantego wpadła w poważne tarapaty. DeFoe i jego Garnitury zaatakowali ich w labiryncie oraz odebrali Amulety. Jedynym wyjściem było związanie się z Królem Bazyliszkiem. Kiedy wszyscy byli pogrążeni w walce, Zhalia z wielkim trudem utworzyła więź. W 17 odcinku Moon wzywa Bazyliszka, by zmienił Klausa w kamień, jednak nie miała pewności, czy na pewno dobrze zrobiła. W drugiej serii Huntika uwalnia go z kamienia dla informacji o kryjówce Tytana Próżnego, po czym Klaus wraca do wiezienia.

UmiejętnościEdytuj

Król Bazyliszek potrafi zamieniać Tytany w kamień i latać. Może także zmieniać w kamień łowców i normalnych ludzi. Jest bardzo skuteczny w walce.

Tytani zamienione w kamień przez BazyliszkaEdytuj

Łowcy zamienieni w kamień przez BazyliszkaEdytuj

  • Klaus
  • Dante (przez Boskie Zwierciadło Kagami)
  • Garnitury (zanim Zhalia utworzyła więź z Bazyliszkiem)

WyglądEdytuj

Król Bazyliszek ma czarną umięśnioną skórę i szare kolce na nogach, głowie i grzbiecie. Ma też wielkie , czarne skrzydła, dzięki którym wyśmienicie lata . Posiada złote pancerze, pozwalające mu bronic się przed atakami przeciwnika. Kolce z grzbietu ciągną się aż do ogona zakończonego kawałkiem siwego futerka . Ma czerwone oczy , którymi zmienia ofiary w kamienne posągi . Jest giętki i zwinny. Jeżeli chodzi o walkę to najlepiej radzi sobie z silniejszymi garniturami.

WezwanieEdytuj

  • "Niech się przestraszą! Król Bazyliszek!"
  • "Rozstaw ich po kątach, Królu Bazyliszku!"
  • "Królu Bazyliszku, powstrzymaj go!"
  • "Pomóż mi, Królu Bazyliszku!"
  • "Ukarz ich, Królu Bazyliszku!"
  • "Przepędź ich stąd, Królu Bazyliszku!"
  • "Król Bazyliszek!"

CiekawostkiEdytuj

  • Jest on bardzo potężny na swój sposób,
  • Jest ulubionym tytanem Zhalii zaraz po Wszechmocnym Gareonie ,
  • Gdy walczy nigdy nie ma poważnej miny tylko wykrzywioną, albo przeraźliwie śmiejącą się minę,
  • Istnieje legenda o Bazyliszku, który naprawdę zamieniał ludzi w kamień.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki