FANDOM

Clock-PNG-Picture
Ten artykuł jest edytowany przez Dianek.

Proszę, powstrzymaj się od wprowadzania zmian do czasu aż użytkownik, który dodał ten szablon wprowadzi swoje zmiany.

Klientka Casterwill - 2 odcinek serialu Huntik: Łowcy Tajemnic.

Opis odcinkaEdytuj

Dom Dantego został otoczony przez grupę DeFoe. Vale jednak nie wykazuje strachu, informując Loka, że Fundacja Huntik postarała się, by budynek jest bezpieczny. Chłopak nie widzi w tym nic dobrego, kpiąco twierdząc, że Organizacja raczej się nie znudzi i nie odejdzie. Dante przypomina mu, że muszą rozwiązać zagadkę dziennika, a DeFoe układa plan ataku. Decyduje się wziąć gospodarza domu na siebie. Grier stara się mu przypomnieć ich rozkazy, ale ten nie chce go słuchać. Dante wraz z Cheritem i Lokiem udają się na piętro, by wyjść przez dach. Mężczyzna daje chłopakowi Amulet z Wolnym Strzelcem na wszelki wypadek. Lok momentalnie łączy się z Tytanem i wychodzą na zewnątrz.

Przez chwilę obserwują kręcących się wokół Garniturów, a świeżo upieczony łowca jest przekonany, że uciekną bez zwracania na siebie uwagi. Tymczasem Dante ma inne plany. Wskakuje na dach i prowokuje Organizację korzystając z dziennika Eathona. DeFoe połyka przynętę rozkazując swoim podwładnym zdobyć notatnik. Rozpoczyna się wyścig dachami domów Wenecji. Po pewnym czasie Vale dźwigając ze sobą Loka zeskakuje na ziemię i natrafiają na dwójkę Szczygłów. Z góry obserwuje ich Sophie Casterwill. Pojawia się para Garniturów, więc Dante przywołuje Wolnego Strzelca, rozpoczynając walkę. Ludzie Organizacji atakują ich za pomocą Ostrego Mrozu, a Sophie stwierdza, że mogłaby do nich dołączyć i przywołuje Sabrierlę. Pojawia się również mężczyzna, który załatwia drugiego Garnitura. Lok wyraża swoje zdumienie, że Casterwill także jest łowczynią. Z jego małą pomocą dochodzi do przedstawienia się sobie dziewczyny i Dantego. Sophie przy okazji wyjawia Lambertowi pozycję Vale'a w Fundacji Huntik, po czym proponuje udanie się do jej rezydencji w celu ukrycia się przed szukającymi ich ludźmi z Organizacji.

NawigacjaEdytuj

Odcinki
PoprzedniNastępny
Narodziny ŁowcySłowa prawdy, serce kłamstw

Więcej z Fandomu

Losowa wiki