FANDOM

Egzamin dojrzałości - 21 odcinek serialu Huntik: Łowcy Tajemnic.

Opis odcinka Edytuj

Drużyna Dantego idzie ścieżką, którą docierają do oceanu, w pobliżu Atlantydy. Przekraczając bańkę powietrza, trafiają do wody. Płynąc do zatopionego miasta, natrafiają na rekina. Cherit wpada w kłopoty, jednak Dante mu pomaga. W Atlantydzie, w głównej świątyni pojawia się postać, która opowiada o czterech egzaminach dojrzałości. Do pierwszego testu idzie Lok. Jego zadanie polega na przejściu przez ogień, który jest z iluzją. Zdaje go bezproblemowo, mimo obawy przyjaciół. Dante staje do drugiego testu, na męstwo. Walczy z trzema wodnymi "łowcami". Po wezwaniu Calibana, "łowcy" wzywają jego trzy morskie odpowiedniki - Calibany, Morscy Wojownicy. Tak samo stało się w przypadku Metagolema, gdy został skopiowany na CoraloGolemy. Vale zrozumiał co trzeba zrobić, aby nie mogli skopiować jego Tytanów. Wezwał Behemota, a gdy wrogowie chcieli wezwać odpowiedniki, zostali zniszczeni (wynika to z tego, że legendarni są pojedynczymi egzemplarzami). Do kolejnego testu chciała iść Zhalia, wiedząc, że ostatni jest na szlachetność, jednak Sophie w nią wierząc, podeszła do testu wiedzy. Odpowiedziała na pytanie o ilości świątyń, które było trochę podchwytliwe i zdała. Ostatnia członkini drużyny niepewnie podeszła. Opowiedziała, że nie jest szlachetnie urodzona i wychowała się na ulicy. Strażnik jej wytłumaczył, że szlachetność można odebrać jako inne określenie oraz, że zdała. Lok dowiedział się, że jego ojciec tu nie dotarł, co go zmartwiło, a jednocześnie zdenerwowało, bo domyślił się, że to Organizacja mu w tym przeszkodziła. Gdy nagle pojawił się Rassimov ze swymi Garniturami, bardzo wkurzony Lok wraz z Sophie i Zhalią pokonał Organizację w kilka minut. Po walce drużyna weszła do głównej świątyni, zostawiając samotnie chłopaka zgodnie z jego życzeniem. Po krótkiej rozmowie z Sophie dołączył do przyjaciół i używając specjalnego klucza zdobyli Amulet Woli.

NawigacjaEdytuj

Odcinki
PoprzedniNastępny
Niewidzialny przewodnikZłota kobra

Więcej z Fandomu

Losowa wiki