FANDOM

Huntik-img-cherit-gal1-04.jpg Ogromny zalążek artykułu!

Dziedzictwo Thora - 7 odcinek serialu Huntik: Łowcy Tajemnic.

Opis odcinka:Edytuj

Lok, Sophie i Dante dostają misję od Guggenheima, po czym udają się do Tersly'a po potrzebne informacje. Vale prosi, aby nie mówił nic o tym Montehue. W międzyczasie Lok i Sophie chodząc po muzeum, zauważają za oknem dziwną postać. Postanawiają ją gonić, lecz osoba nagle znika. Wraz z Dantem udają się w okolice świątyni Thora. W nocy w pobliżu ich namiotu, przechadza się jakaś osoba. Okazuje się, że to Zhalia, którą Vale poprosił o pomoc. Następnego dnia udają się prosto do świątyni. Po drodze atakuje ich Tytan Ymir, przyzwany przez strażników świątyni. Łowcy oślepiają go i zrzucają w przepaść. Jego upadek sprowadza lawinę, której kurz zasłania słońce. Wtedy Lok wpada na pomysł, po czym przyzywa Kipperina. Prosi, aby Dante z Zhalią przywołali Płomienistego oraz Strix. Płomienisty uniesiony w górę przez Kipperina sprowadza deszcz, a Strix dziurawią chmury, dając promieniom słonecznym się przecisnąć. Tworzy się tęczowa ścieżka. Na niej atakują ich lodowe stwory. Łowcom pomagają Tersly wraz z Montehue, którzy tam przybyli. Strażnicy wpuszczają ich do świątyni.

NawigacjaEdytuj

Odcinki
PoprzedniNastępny
Rozdzielmy się i wygrajmyDwie siły połączone w jedną

Więcej z Fandomu

Losowa wiki