FANDOM

Dwie siły połączone w jedną - 8 odcinek serialu Huntik: Łowcy Tajemnic.

Opis odcinka:Edytuj

Wewnątrz świątyni bohaterów atakują strażnicy. Gdy budynek się zawala z powodu mocnego ciosu jednego z wrogów, od drużyny oddzielają się Lok i Montehue. Drużyna Dantego wchodzi w zakazaną część świątyni i strażnicy zostawiają ich w spokoju. Szybko okazuje się, że mają inny problem. Atakuje ich Tytan Fenris. Świątynia daje mu tyle energii, że tytani bohaterów nie mogą im pomóc. Łowcy uciekają przed nim i skrywają się za ogromnymi drzwiami. W tym momencie dołączają do nich Motntehue i Lok, którzy w tym czasie uciekali przed Strażnikami. Drużyna ponownie się rozdziela. Tersly idzie ze swoim mentorem. Drużyna Dantego znajduje sznur potrzebny do pokonania Fenrisa. Skoczek pomaga im go rozwiązać i po chwili bohaterowie związują nim tytana, niszcząc go. Zostaje po nim tylko amulet. W tym czasie drugą drużynę otaczają strażnicy. Cudem im uciekają do swoich znajomych z fundacji. W ostatniej chwili Sophie, Lok oraz Terlsy otwierają drzwi i za nie uciekają. Montehue wygrywa wyścig z Dantem i zdobywa młot Thora. Podczas próby wyjścia ze świątyni wrogowie im stają na drodze. Dzięki młotowi fundacja wygrywa. Dante daje Montehue amulet z Fenrisem.

Po raz pierwszyEdytuj

Tytani

Zaklęcia

NawigacjaEdytuj

Odcinki
PoprzedniNastępny
Dziedzictwo ThoraNieobecni Bohaterowie

Więcej z Fandomu

Losowa wiki