FANDOM

Huntik-img-cherit-gal1-04.jpg Ogromny zalążek artykułu!

Demigorgan to legendarny Tytan Obułudy i zarazem najpotężniejszy tytan Obłudnika.

HistoriaEdytuj

Po raz pierwszy widzimy go w odc 51, kiedy walczył z Królem Bazyliszkiem i wygrał. W odc 52 walczył z Jerycho i Dalahanem i też wygrał. Osłabił więź Sabrieli, Gariona, Rajdzina Gromowładnego i Pendragona ze swoimi właścicielami, lecz został pokonany przez moc Quetzalcoatla w Ostrzu Woli.

Potem dowiadujemy się, że w odc. Misja Rassimov podłożył Lokowi holotom (w rzeczywistości Demigorgana). Lok pomyślał, że to holotom jego ojca. Przez cały drugi sezon Lokowi ukazywała się iluzja w postaci ojca, który prowadził go do zniszczenia Spirali Krwi, lecz naprawdę do zdjęcia zaklęcia , które zapieczętowało Spiralny Znak.

UmiejętnościEdytuj

Jak powiedział Obłudnik, Deminogorgan ma nieograniczony potencjał, co czyni go tytanem, którego nie wolno nie docenić. Potrafi tworzyć iluzje i osłabiać więź między tytanem a łowcą: robi kopie łowcy, którego tytan nie zaatakuje, (gdyż nie może odróżnić oryginały od kopii) następnie kopia odsyła go do amuletu. Potem łowca zmienia się w tytana i atakuje właściciela. Gdy właściciel wezwie tytana, historia się powtarza. Podczas walki może stać się pyłem i przenieść w inne miejsce.

WezwanieEdytuj

  • "Przebudź się, Legendarny Tytanie Obłudy, Demigorganie!"

CiekawostkiEdytuj

  • Jest trzecim legendarnym tytanem , który ginie.

GaleriaEdytuj

  • Kopia Sophie i połowa Sabrieli
  • Kopia Rajdżina Gromowładnego,Sophie i Gareon
  • Kopie Tytanów
  • Ikona
  • Pierścień

Więcej z Fandomu

Losowa wiki