FANDOM

Decyzje Pań - 19 odcinek serialu Huntik: Łowcy Tajemnic.

Opis odcinkaEdytuj

Na polecenie Metza, drużyna Dantego udają się na wyspę Amazonek. Na początku kobiety zaatakowały grupę z Fundacji, jednak, gdy odkryły, że Sophie jest Łowcą, zmieniły do nich nastawienie. Lok i Dante zaczęli udawać, że są jej sługami. Amazonki zapraszają ich do swojej wioski. Lok widząc gest, który jedna z Amazonek zrobiła przy jednym z pomników, postanawia go zbadać. Niechcący niszczy jego głowę i Amazonki ich więzią. W tym czasie Garnitury Rassimova atakują królową Amazonek, Hipolitę. Lok i Dante nie byli zakneblowani, bo kobiety nie wiedziały, że również są Łowcami, więc z łatwością się uwolnili. Pomagają Amazonkom i zyskują ich wdzięczność. Gdy Organizacja naciera po raz drugi, pojawia się Zhalia, która wyzywa królową Amazonek na pojedynek. Podczas, gdy drużyna przegrywa walkę z Organizacją, kobieta zdobywa pierścień z legendarnym Tytanem ciała, Behemotem i rzuca go Dantemu. Przy jego pomocy członkowie Fundacji wygrywają. Drużyna zdobywa też zdjęcie byłej królowej Amazonek z Metzem, które na końcu odcinka mu dają.

NawigacjaEdytuj

Odcinki
PoprzedniNastępny
WspomnieniaNiewidzialny przewodnik

Więcej z Fandomu

Losowa wiki