FANDOM

Huntik-img-cherit-gal1-04.jpg Ogromny zalążek artykułu!

Być razem - 23 odcinek serialu Huntik: Łowcy Tajemnic.

Opis odcinkaEdytuj

Zhalii udaje się uciec Profesorowi, dzięki podstępowi i przyłącza się do drużyny. Lider Organizacji udaje się do kopalni, pozostawiając Dantemu i jego przyjaciołom Tytanów strażników, będących pod kontrolą Araknosa. Bohaterowie z pomocą nowo przybyłych Montehue i Tersly'ego zwyciężają ze strażnikami. Wchodzą do środka w pogoni za Garniturami. Profesor omija i wyłącza wszystkie pułapki jednak jedną specjalnie wzmacnia. Poszukiwacze, Tytani z Fundacji zauważają na górnej półce skalnej Garniturów, zrzucających na łowców kamienie. Drużyna szybko się z nimi rozprawia. Kolejną pułapkę niwelują przy pomocy Metagolema i Smoczych Pięści. Po drodze Montehue bierze kostiumy królowej Saby i króla Salomona, przydałby się w ich muzeum. Podstępem, Zhalia i Dante przebierając się za Garnitury, kłamią o drugiej takiej samej komnacie. Ponieważ z otworzeniem wejścia w prawdziwej, Organizacja miała problem uwierzyli, że jest fałszywa i odeszli. Sophie, Lok i Tersly zaczęli szukać rozwiązania. W końcu znaleźli, gdzie wrogowie popełnili błąd. Okazało się, że jedno słowo ma dwa znaczenia. Lok i Sophie się przebrali się w zabrane stroje królewskiej pary, po czym stanęli w odpowiednich pozach. Ukryte drzwi się otworzyły. W tym czasie przybyła reszta drużyny, krzycząc, że skończył im się czas. Dante rzuca Lokowi Amulet Woli, po czym rozpoczyna się walka z Organizacją. Fundacja była bliska przegrania, gdy pojawił się Lok z Legendarnym Tytanem duszy Tao, z którym przegonił wroga.

NawigacjaEdytuj

Odcinki
PoprzedniNastępny
Złota kobraSekrety dwóch generacji

Więcej z Fandomu

Losowa wiki