FANDOM

Boska komedia - 25 odcinek serialu Huntik: Łowcy Tajemnic.

Opis odcinkaEdytuj

Dante zostaje obudzony przez telefon od pielęgniarki Metza, która przekazuje mu, aby nie ruszał na kolejną misję. Zapowiada jeszcze "niespodziewane" przybycie do jego domu Guggenheima. Nazajutrz pojawia się sam niezapowiedziany, który po próbie odwiedzenia ich od wyruszenia na misje, przyzywa Chroniciela, który zaczyna łasić się do Vale'a. W międzyczasie w kwaterze Organizacji w Pradze Profesor zapowiada Rassimovi, że drużyna Dantego wkrótce do nich zawita.

Jakiś czas później Lok trenuje razem z Dante. Oddaje on mężczyźnie pierścień Tao, bojąc się, że go straci jak Amulet Woli. Sophie i Zhalia skanują Tytany, decydując, które najbardziej przydadzą się w walce z Profesorem. W Pradze Organizacja przygotowuje pułapki na przybycie drużyny. W końcu Dante z przyjaciółmi przybywają do kwatery głównej. Rozdzielają się na dwie podgrupy - Zhalia, Cherit i Lok oraz Dante i Sophie. Moon wraz z Lambertem mają za zadanie odwrócić uwagę Rassimova oraz jego podwładnych. Po zniszczeniu kota, który ukrywał iluzjami pułapki, Vale rozpoczyna pojedynek z Ruskiem. Lok przyzywa Wolnego Strzelca, by pomógł mężczyźnie. Do walki przyłączają się jeszcze inne Tytany Organizacji i drużyny - Kilthane, Jokul, Strix, Larwoglik, Fejona oraz Kipperin, który ratuje Dantego przed upadkiem w płomienie. Vale wraz z Calibanem rusza za Rassimovem do zamku, a reszta zostaje zatrzymana przez Ammita Pożeracza.

Po krótkim pojedynku z udziałem Calibana i Ciernistego, walczący postanawiają dokończyć wyzwanie bez żadnych pułapek oraz Tytanów. Po równie krótkiej walce wręcz, Rassimov znika we własnej pułapce, zostawiając Dantemu amulet z Arcystrażnikiem. Tymczasem po drugiej stronie Rusek w rozmowie z Shauną i Windem zapowiada upadek Profesora, a później powstanie Spirali Krwi z zemstą na rodzinie Casterwillów.

Po zabezpieczeniu swoich umysłów Mentalną Barierą, drużyna rusza do głównej wieży na spotkanie z Profesorem. Simon opowiada o tym, że również cierpi na klątwę po przebudzeniu legendarnego Tytana Araknosa, podobnie jak Metz. Okazuje się, że Amulet Woli zawiera w sobie legendarnego Tytana nieśmiertelności. Profesor manipuluje łowcami, wmawiając im, że przyzwanie Przedwiecznego uleczy Metza z klątwy, lecz do tego potrzebuje Tao oraz Behemota, by wypełnić rytuał. Przez różnice poglądów Sophie i Zhalii rozpoczyna się między nimi pojedynek z udziałem Króla Bazyliszka, Gareona oraz Sabrieli, Ikara. Podczas rozmowy pań, Dante podejmuje decyzję, by oddać Tytany Profesorowi, który od razu znika po otrzymaniu amuletów.

NawigacjaEdytuj

Odcinki
PoprzedniNastępny
Sekrety dwóch generacjiMisja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki