FANDOM

Huntik-img-cherit-gal1-04.jpg Ogromny zalążek artykułu!

Jest widziany po raz pierwszy w 24 odcinku kiedy wywołuje zakłócenie, które uniemożliwiają kontrolę Legendarnych Tytanów Lokowi i Dantemu. Wygląda jak wielki, zielony, zwiędły kwiat z rękami i trzema nogami z korzeni.

Jego cenioną zdolnością jest uniemożliwianie kontroli nad potężnymi Tytanami np:Caliban,Szakirt. Im silniejszy tytan, tym większy wpływ ma na niego Arcystrażnik.

W odcinku "Spirala Krwi (grupa)" Arcystrażnik zostaje zniszczony przez zaklęcie Rassimova Czarna dziura.

Zakłócane TytanyEdytuj

HistoriaEdytuj

Arcystrażnika po raz pierwszy zaobserwowano gdy Rassimov otrzymał go od Profesora. Następnie w walce pomiędzy profesorem,Dantem i Lokiem, Rassimov użył Arcystrażnika by zakłócić Tao i Behemotha, co czyniło je niemal niemożliwe do kontrolowania. Gdy zespół naleciał zamek Profesora , Rassimov udawał, że przegrał z Dante, by móc upuścić amulet i żeby Dante go wziął. Arcystrażnik zostały następnie użyty przez Dantego na Przedwiecznego razem ze zdolnością Dendrasa "lalkarz" aby pokonać Profesora. Rassimov zaplanował to tak żeby Profesor został pokonany.

W czasie bitwy w laboratorium Rassimov zniszczył Arcystrażnika zaklęciem Czarna Dziura.

WezwanieEdytuj

  • "Przybądź do mnie, Arcystrażniku!"
  • "Idź, Arcystrażniku!"
  • "Wzywam Arcystrażnika!"

UmiejętnościEdytuj

Arcystrażnik posiada moc zakłócenie kontroli między Łowcą a Tytanem. Im Tytan jest potężniejszy tym ta moc jest silniejsza przez co Łowca traci kontrole nad Tytanem. Kiedy Arcystrażnik wykorzystuje tę umiejętność wydaje się, emitować falę energii lecącą we wszystkich kierunkach.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki