FANDOM

Huntik-img-cherit-gal1-04.jpg Ogromny zalążek artykułu!

Arc - Legendarny Tytan Przeznaczenia. Ze względu na niestabilne zachowanie, mówi się, że osoba ubiegająca się o Arc nie jest w stanie go kontrolować. Jego jedyną właścicielką była Joanna D'Arc

Wygląd Edytuj

Arc jest dość dużym Tytanem koloru czarnego, ubranym w białą suknię z czerwonymi zdobieniami i złotymi naramiennikami. Ma wyjątkowo gęste i długie biało-niebieskie włosy i żółte oczy, nosi złote obrączki i naszyjnik.

HistoriaEdytuj

Pierścień był widziany po raz pierwszy w odcinku Przejście przez Katakumby. Drużyna Dantego już wtedy podejrzewała, że to może być Legendarny Tytan. Kiedy dotknęli pierścienia, zaczęli mieć wizje. Zhalia jako jedyna nie poddała się klątwie, gdyż użyła zaklęcia Mentalna Bariera. Postanowili powierzyć pierścień Gareonowi, który odniósł go do najbliższej kryjówki Fundacji, która nigdy nie ukończyła nad nim badań.

W odc. Legendarny Tytan Przeznaczenia Arc przejmuje kontrolę nad Tytanami naukowca z Fundacji Huntik, a jego samego uwięziła w hipnotycznym śnie. Żeby go uwolnić, drużyna musiała poddać się jego kontroli i pokonać własne sny, by później móc wygrać z Tytanem.

Sny:

  • Sophie Casterwill - jej sen zaczął się na partii szachów z Obłudnikiem. To ona wydawała rozkazy. Bała się, że zrobi coś nie tak, przez co straci kogoś bliskiego. Zdecydowała się przerwać grę. Następnie znalazła się w przestrzeni przy układzie słonecznym. Zobaczyła Czerwoną Kometę, która pędziła w stronę Ziemi, więc odepchnęła ją ręką. Chwilę później pierścień ukazał się na jej palcu.
  • Lok Lambert - jego sen rozpoczął się w podziemiach, gdzie spotkał Cherita, który sam nie wiedział, co tam robi. Po chwili wszystko się rozpadło i znaleźli się na okrągłym kamieniu. Tytani Loka zmieniły się w Arlekiny, które go zaatakowały. Kiedy nie wiedział co robić ukazał mu się ojciec, który powiedział, że musi przyzwaćPendragona. Lok poszedł za jego radą i się obudził.
  • Zhalia Moon - jej sen dotyczył ataku hordy Spiralowców, którzy byli nią samą. Wtedy zobaczyła Dantego, który wołał o pomoc, lecz nie była w stanie tego zrobić. Potem nieprzyjaciel ubrał ją, w swój mundur. Wyleciała w powietrze i zemdlała.
  • Dante Vale - niewiele wiadomo o jego śnie. Pokazane jest tylko, jak Zhalia płacze nad jego grobem. Stoją tam również Metz , Sophie, Lok Lambert i Montehue.

UmiejętnościEdytuj

Pierścień Arc'a zawiera potężną klątwę, która uniemożliwia nawet najbardziej elitarnym osobom, połączenie się z Arc'em. Gdy ktoś dotnie pierścienia, Arc bierze ich do hipnotycznego snu. Mówi się że Arc jest w stanie zobaczyć przyszłość osoby, ale czy ten los można zmienić nie jest wiadome.

Tytany pod Kontrolą ArcEdytuj

GaleriaEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Arc - rzeka we Francji, w Alpach. Długość ok. 150 km.
  • Pseudonim Joanny D'Arc to Dziewica Orleańska.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki