FANDOM

Anubian jest tytanem Rassimova . Tworzy się z kilku skarabeuszy. Jest bardzo potężny. W odc. z Atlantydą drużyna miała ogromne trudności z pokonaniem tego tytana. Jest jednym z najpotężniejszych tytanów Rassimova. Anubian powstaje po połączeni kilku Skarabeuszy i jednego Złotego Skarabeusza. Łowca musi mieć wystarczająco dużo władzy i kontroli, na polecenie Złoty Skarabeusz zmienia się w Anubiana, Władce Skarabeuszy.

UmiejętnościEdytuj

Z wielką siłą i możliwością korzystania z piasku pustyni do ofensywy jak i zarówno defensywy, Anubian staje się Tytanem, z którym trzeba się liczyć. Anubian posiada duże oczy na kolanach i rękach, które pozwalają mu widzieć we wszystkich kierunkach. Widzą one także unosząc się w powietrzu, ruchu. Anubian może, również rozpuścić części ciała w celu ochrony przed atakami, powodując ich ruch piaskiem, a następnie zreformować się w solidną strukturę ponownie. Potrafi też wysuwać ostrza z zamkniętych oczu (!) skarabeuszy na rękach i nogach.

Wezwanie Edytuj

  • "Anubian!"
  • "Obudź się, Anubianie!"

Ciekawostki Edytuj

  • To jedyny Tytan, który jest "fuzją" innych - czterech Czarnych Skarabeuszy i jednego Złotego.
  • Wbrew imieniu, nie przypomina z wyglądu swego imiennika, Anubisa (w przeciwieństwie do Kopesha), bogiem-skarabeuszem w mitologii egipskiej był Chepri (wschodące słońce).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki