FANDOM

Amulet Woli.jpg

Amulet Woli

Amulet Woli jest to starożytny artefakt, który należał do pierwszego łowcy Casterwilla. Jest niezwykle potężny, kryje on w sobie potężnego tytana Przedwiecznego, który został uwolniony przez Profesora w 1 sezonie. W odc. Popioły Feniksa Lok zauważa, że symbol Amuletu Woli jest pieczęcią Casterwillów. Ma aż cztery klejnoty - możliwe, iż dolny zielony symbolizuje Legendarnego Tytana Ciała, prawy niebieski - Tytana Duszy, lewy czerwony - Tytana Umysłu, a górny żółty najpewniej Legendarnego Tytana Nieśmiertelności, co oznaczałoby również, że reprezentuje cały amulet. Aby można było go wezwać, najpierw trzeba użyć trzech pierwszych Tytanów, któzy obłożeni są specjalną klątwą - tylko posiadacz Amuletu Woli może dotknąć go bez szwanku.

Historia Edytuj

Drużyna Łowców znajduje go w Atlantydzie. Zanim jednak zabrali go, zaklęcie, rzucone przez Lorda Casterwilla poddało ich czterem testom:

  • Próba odwagi - Lok zgłosił się do tej próby. Musiał przejść przez płomienie, które były iluzją. Jeżeli się nie przestraszy nic mu nie zrobią. Podczas testu wyzwoliła się jakaś wewnętrza energia Loka .
  • Test dla najlepszego wojownika - wszyscy jednogłośnie ustąpili drogi Dantemu . Zmierzył się z łowcopodobnymi stworzeniami, które mogły korzystać z mocy i wezwać trzy odpowiedniki tytana, który przyzwie. Dante zaliczył próbę po przyzwaniu Behemota , gdyż nie można skopiować Legendarnego Tytana .
  • Próba inteligencji - Sophie musiała odpowiedzieć na jedno podchwytliwe pytanie.
  • Test szlachetności - Zhalia , tylko ona została. Opowiedziała o swojej przeszłości z wielką samokrytyką. Wtedy okazało się, że zdała próbę śpiewająco.

Kiedy już mieli wejść zaatakowała ich Organizacja z Rassimovem na czele. Lok zrozumiał, że to przez nich jego ojcu się nie udało dotrzeć tak daleko jak im. Siła gniewu Loka była tak wielka, że sam pokonał Rassimova . Potem drużyna otrzymuje i zabiera Amulet Woli.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki