FANDOM

Łowca z księgarni - 16 odcinek serialu Huntik: Łowcy Tajemnic.

Opis odcinkaEdytuj

Oddanie berła było planem Dantego. Dzięki czipowi umieszczonemu na nim, drużyna odkryła posiadłość Klausa. W środku trafili do jego biblioteki. Wszystkie książki okazały się mieć straszną fabułę, jednak znaleźli trzy normalne. Odgadli, że to zagadka i na przykładzie bajek (były trzy świnki i trzeci domek pozostał), biorą trzecią. Z otwartego wyjścia wychodzą mechaniczne pająki, jednak Dante przy pomocy Płomienistego je niszczą. Rozdzielają się by przeszukać owe miejsce. Sophie i Zhalia znajdują w dokumentach ciekawe informacje, które wysyłają Dantemu przy pomocy Ikara. Tymczasem Lok i Dante odkryli jedyny pokój, gdzie nie było przerażających rzeczy. Na stoliku stało zdjęcie małej dziewczynki oraz Klausa, jednak nie wiedzieli kim ona jest. W kolejnym pomieszczeniu Vale nauczył się nowego czaru - Mega Klej - i przy jego pomocy pokonał dwóch Garniturów. Zeszli po schodach na dół, gdzie spotkali się z Klausem. Rozpoczęli z nim walkę. Jakiś czas później dołączyła do nich Sophie. Dante zabiera włócznią Wlada Palownika. Okazuje się, że to ona od początku była głównym celem drużyny. Drużyna Dantego wygrywa i ucieka z posiadłości Klausa.

NawigacjaEdytuj

Odcinki
PoprzedniNastępny
Podstęp z berłemWampir traci kły

Więcej z Fandomu

Losowa wiki